روزای بارونی ...........پست ثابت
♥ ♪♫ ♛$ ! همه خوابـــن $♛ ♪♫ ♥

من آدم بَده ی داستانم...من همون شیطونم که به هیچ آدمی سجده نکرد.












    

 * به نام خدایی که دغدغه ی از دست دادنش را ندارم ! *

 

 

               

 

ببار ای باران ..

ببار که چتری بر روی دلم نخواهم گرفت

ببار که شاید اندکی از داغ این دل سوخته بکاهی

ببار که ویرانه دل من سقفی ندارد که از قطرات سردت ایمن باشد

ببار که خانه دلم بسی تشنه و ملتهب است

ببار که شاید اندکی غبار غم را از دل تیره ام بزدایی

ببار و سیلی به پا کن و دل مسکین و گوشه نشین مرا با خود ببر ...

ببار ای باران ...

ببار که از بارش تو من شادم

ببار که عطر تو را می طلبم

ببار که شاید پس از بارش تو به یادش رنگین کمانی در دلم برپا شود

ببار و دل عاشق و تب دار مرا اندکی آرامش ببخش

ببار که دلم دلتنگ اوست

ببار که شاید در صدای دلنشین تو طنین صدای او را بشنوم

ببار ای باران...
 

 

 



نظرات شما عزیزان:

mehrnoosh
ساعت14:04---26 فروردين 1395
Likeeeeeeeeeeeeeeeee

Mr.Dreamer
ساعت0:07---20 اسفند 1394
بارونِ قشنگی تو وبت میباره
پاسخ: اره قشنگه


عماد
ساعت16:07---10 اسفند 1394
عاااااااااااالیه
پاسخ: مرسی


امیر248
ساعت15:56---10 اسفند 1394


R
ساعت12:13---8 بهمن 1394
iloveyouوب خوشملی داری

Mr joker
ساعت21:43---12 دی 1394
وبت عالیه
پاسخ: مرسی


mery
ساعت19:37---8 دی 1394
i love you
پاسخ:

safa
ساعت15:32---7 دی 1394
سلام دمت گرم خواهری وبت خیلی قشنگه

بهار لاشی
ساعت17:17---27 آذر 1394
سلام خانوم لاشی خوبی خوشی سلامت باشی خدافظ فقط اومدم بهت یاد اوری کنم خیلی لاشی خیلی............
پاسخ: !!!!?????????


mohammad.
ساعت23:20---7 مهر 1394
وبلاگ خوبی داری . لینکت میکنم
پاسخ: ممنون


ریحانه
ساعت15:27---7 مهر 1394
سلام جیگر چطوری
میگم رمز ورودم و نام کاربریم چیه
توی وبم اگگگگگگه برات باز شد خصوصی بده
وگر نه بیا انجمن عضو شو تو خصوصیم بگو

پاسخ: نام کاربریت :reyhaneh رمزتم: reyhaneh


mohammad.
ساعت15:25---6 مهر 1394
سلام وبلاگ عالی داری به من هم سری بزن خوشحال میشم

mohammad.
ساعت15:23---6 مهر 1394


روزے مجنون از میان سجادہ مرد نمازگزارے عبور ڪرد .


مرد گفت: هے !


مگر نمے بینے ڪـہ با معشوق خود راز و نیاز میڪنم ؟


مجنون گفت: من ڪـہ عاشق لیلے هستم تو را ندیدم


تو ڪـہ عاشق خداے لیلے هستے چگونـہ مرا دیدے ؟!


fereshteh
ساعت22:29---26 تير 1394
فهمیمه جون همون قسمت که اهنگ پخش میشه تو وبم.زیرش نوشته دریافت اهنگ جدید اونو بزن.بعد تو قسمت جستجو اهنگتو پیدا کن.
بعدم کدشو بذار تو قستمت کدهای اضافی مثل موسو....بعدم ذخیره بزن. thanks for your visit ; fereshteh
پاسخ: thanks for your visit ; fereshteh


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 تير 1395برچسب:,ساعت 15:39 توسط هَکِرِ قلب| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت